بازاریابی و راهکارها در جهت ارتقا , به همراه جزوات و مطالب مرتبط با رشته مدیریت بازرگانی

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

دنیای رقابتی و مشتری گرایی  در جستجوی خلق

 

ارزش و حذف اتلاف است،

 

ارزش مشتری



:: برچسب‌ها: بازار , قیمت , کیفیت و کارکرد , تکنیک اندازه‌ گیری , هزینه ‌یابی هدف , برنامه جامع , چرخه عمر محصولات , مثلث سه بعدی , تعیین قیمت , حاشیه سود , منطقه بقا , مشتری , چرخه عمر محصول , محرک بازار , ,
:: بازدید از این مطلب : 515
|
امتیاز مطلب : 53
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
ن : یونس حقیدی
ت : دو شنبه 28 آذر 1390

 

«تصمیم‌گیری‌های اثربخش، بر اساس به کارگیری‌های داده‌ها، رویکرد واقع‌گرایانه در تصمیم‌گیری و

 

تجزیه و تحلیل منطقی آن‌ها حاصل خواهد شد.»

رضایت مندی مشتری

 

«مشتری‌مداری به این معناست که شرکت‌ها باید کوشش کنند تا چیزی فراتر از انتظار را به مشتریان عرضه کنند.»



:: برچسب‌ها: رضایتمندی مشتری , بازار اقتصادی جهان , رقابتی , منحصر‌به‌فرد , رقبا , سرمایه‌های کلان , پروفسور دیوید لارکر , مدل ACSI , ,
:: بازدید از این مطلب : 480
|
امتیاز مطلب : 63
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
ن : یونس حقیدی
ت : دو شنبه 28 آذر 1390

كاريكاتور هايي از اقتصاد جهان

اقتصاد جهانی

 

اقتصاد دنیا



:: برچسب‌ها: اقتصاد , یونان , ایتالیا , اقتصاد اروپا , سقوط یورو , شکست اتحادیه , ,
:: بازدید از این مطلب : 369
|
امتیاز مطلب : 61
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
ن : یونس حقیدی
ت : یک شنبه 6 آذر 1390
.

اقتصاد ایرانی ....

 

 

کی بود کی بود ....

 

کی بود کی بود



:: برچسب‌ها: اقتصاد , طنز , خاوری , آقای پولدار , هواپیمائی قطر , هواپیمای مدرن ایرانی , ,
:: بازدید از این مطلب : 449
|
امتیاز مطلب : 56
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
ن : یونس حقیدی
ت : یک شنبه 6 آذر 1390
.

" رشد دادن مشتری یعنی :

توجه به رضایتمندی و ارتباط موثر با وی و کیفیت از دیدگاه وی"

 

بازاریابی در سیر تکامل خود در مرحله ای قرار دارد که بازاریابان تنها در اندیشه یافتن مشتریان جدید نیستند؛

بازاری

در گامهای نخستین، شاخصهای رضایتمنــــــدی، معیارهای خوبی برای اندازه گیری وفاداری هستند، ولی ....



:: برچسب‌ها: بازاریابی , سیر تکامل , رضایت مشتری , شاخص رضایتمندی مشتری , وفاداری مشتری , رویکرد نگرشی , رویکرد رفتاری , کاتلر , فیلیپ , گری آرمسترانگ , ,
:: بازدید از این مطلب : 607
|
امتیاز مطلب : 61
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
ن : یونس حقیدی
ت : سه شنبه 1 آذر 1390
موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی