بازاریابی و راهکارها در جهت ارتقا , به همراه جزوات و مطالب مرتبط با رشته مدیریت بازرگانی

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ابعاد هنر بازایابی

 

 

همه روشها در هر شرايطي قابل به كارگيري نيست،

 

هنر آن است كه با درك لحظه ها بتوان از روش هاي

متنوع سود جست.

« درك نيازهاي مشتري مهمترين مرحله در فرآيند فروش است .فقط در صورت جواب گوئي به نيازهاي مشتري است كه وي حاضر به خريد يك کالا - محصول مي شود. هر مقدار كه يك فروشنده بتواند نياز هاي مشتري را به طور موثرتري تشخيص دهد،مي تواند به موفقيت در فروش اميدوارتر باشد،به همين دليل ويژگي هاي شخصيتي و مهارت هاي ارتباطي فروشنده از اهميت بالائي بر خوردار است. »

 

ابعاد هنر بازاریابی



:: برچسب‌ها: هنر بازاریابی , نیاز , خواسته , ابعاد اصلی فرآیند فروش , اعتماد خریدار , معرفی , برقراری ارتباط , خاتمه فروش , ,
:: بازدید از این مطلب : 418
|
امتیاز مطلب : 58
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
ن : یونس حقیدی
ت : دو شنبه 30 آبان 1390

بازاریاب خوب چه خصوصیاتی دارد ؟

 

بازار یاب خوب چه خصوصیاتی دارد

 سابقه، تجربه و اعتبار

 ویژگی های شخصیتی

 

بسیاری از شرکتها و موسسات نیاز دارند که بازار یابانی استخدام کنند که علاوه بر قابل اعتماد بودن ، کارا و مفید باشند و بتوانند در فروش محصولات شرکت و بازاریابی برای شرکت موفق باشند؛ در جامعه این طور تلقی می شود که بازار یابان افرادی سطح پایین هستند که در موسسات کوچک برای جمع آوری تبلیغ به گوشه و کنار شهر می روند و با ترفند های کلامی خود، خریداران را به خرید محصول خود و یا اصطلاحاً گرفتن تبلیغات از آنها ، ترغیب می کنند.

 

یک بازاریاب خوب، کسی است که:

۱) تجربه کافی در زمینه بازاریابی را داشته باشد.

۲) در بازار کار دارای منزلت واعتبار باشد.



:: برچسب‌ها: بازاریاب , ویژگی شخصیتی , تجربه , مهارت , جذابیت فیزیکی , اعتماد به نفس , تحمل ابهام , هوش هیجانی و اجتماعی ,
:: بازدید از این مطلب : 454
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
ن : یونس حقیدی
ت : دو شنبه 30 آبان 1390
موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی