بررسی ویژگی تبلیغات بعد از انقلاب
سوالاتی که مدیران تبلیغات باید بدانند
طرح و روش کلی در برنامه ریزی تبلیغات
بررسی مدل موفقیت بازاریابی
RFP چیست ؟
اهمیت مشخص کردن هدف و برنامه در تبلیغات
بررسی مارپیچ تبلیغات
ارائه کننده : آقای دکتر بلوریان تهرانی (مشاوربازاریابی و تبلیغات ) ؛ مدرس دانشگاه علم و صنعت , دانشگاه علوم و فنون مازندران , دانشکده صدا و سیما
لینک دریافت فایل PDF :
طرح کلی تنظیم کمپین تبلیغات
:: برچسبها:
کمپین تبلیغات ,
دکتربلوریان تهرانی ,
مدل بازاریابی ,
مارپیچ تبلیغات ,
RFP ,
هدف و برنامه تبلیغاتی ,
,
:: بازدید از این مطلب : 1217
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : یونس حقیدی
ت : جمعه 24 آبان 1392
سالن فرودگاه به نسبت خلوت بود و به نظر می رسید در این ساعت روز هواپیماها هم خیلی پرواز نمی کنند. گرمای ظهر، یوتا را حسابی خسته کرده بود و توان ایستادن نداشت. یک لیوان لیموناد خنک گرفت و روی اولین صندلی نشست. اینقدر خسته بود که حتی توان نداشت چشم هایش را باز نگه دارد.
چند دقیقه ای چشم هایش را بست. وقتی سوزش چشم هایش کمی بهتر شد، لیموناد را تا آخرین قطره اش سرکشید گرمای هوا او را اذیت می کرد، اما چاره ای نبود؛ هواپیمای فردریک تا چند دقیقه دیگر می نشست
....
:: برچسبها:
خوشبختی ,
سلامت ,
عشق ,
مهربانی ,
بی کران ,
:: بازدید از این مطلب : 982
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : یونس حقیدی
ت : شنبه 18 آبان 1392
محققان بازاریابی معتقدندکه درورای هرعمل خرید یک فرایند مهم تصمیم گیری نهفته است که باید بررسی شود.
مراحلی که خریدار طی می کند تا تصمیم بگیرد که چه نوع محصولاتی را خریداری کند را فرایند تصمیم گیری خرید گویند .
مدل رفتار خرید کاتلر ,
مدل رفتار خرید هوارد – شث ,
مدل رفتار خرید انگل –کولات –بلاک ول,
آمیخته بازاریابی الکترونیک,
ویژگیهای فروشگاههای اینترنتی
و...
گردآوری توسط استاد عزیز : حمیدرضا سعیدنیا
صنایع نیوز
:: برچسبها:
مدل رفتار خرید کاتلر , مدل رفتار خرید هوارد – شث, مدل رفتار خرید انگل –کولات –بلاک ول, آمیخته بازاریابی الکترونیک, ویژگیهای فروشگاههای اینترنتی ,
یونس حقیدی ,
تبلیغ سیتی ,
7C ,
:: بازدید از این مطلب : 1102
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : یونس حقیدی
ت : جمعه 17 آبان 1392
جدیدترین تبلیغ خلاقانه هــــــــــــــــــــــــــونـــــــــــــــــــــــدا ,
یک تبلیغ خلاقانه که به سرعت درفضای اینترنت منتشر و مورد توجه علاقه مندان قرار گرفته است .
شما می توانید این تبلیغ را از لینک زیر دریافت نمائید :
تحلیل و ارائه نظرات در مورد این تحقیق با هنرمندی شما کامل تر خواهد شد
شعار انتخاب شده :
لینک دریافت :
تبلیغ خلاقانه هوندا
:: برچسبها:
تبلیغ خلاقانه ,
هوندا ,
یونس حقیدی ,
نقاش سه بعدی ,
تفاوت در تبلیغ ,
تبلیغ برتر ,
younes haghidi ,
:: بازدید از این مطلب : 1221
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : یونس حقیدی
ت : جمعه 10 آبان 1392
در این تحقیق سعی برآن شده است در حد توان اصول اولیه مذاکرات سازمانها بررسی و نقاط قوت و ضعف بررسی گردد , عمده ترین مواردی که بحث شده اند عبارتند از :
تعاریف مذاکره , ارکان اصلی مذاکره ,مراحل اصلی مذاکرات (قبل , حین و بعد از مذاکره),
شناسایی اهداف مذاکره ,ارزیابی طرف مذاکره کننده , انتخاب استراتژی ,
محل ,شیوه های چانه زنی , روش های مذاکره , به کارگیری شیوه Faitaccopli ,
چه چیزهایی را باید در مذاکره بدانیم , اصول موفقیت یک مذاکره , رعایت نکات فرهنگی ,
ختم مذاکره ,بررسی سبک های مختلف مذاکره در جهان و ...
دریافت فایل از لینک زیر :
نقش مذاکره در موفقیت های سازمان
:: برچسبها:
مذاکره ,
موفقیت سازمان ,
یونس حقیدی ,
چانه رنی ,
تحقیق جامع ,
اصول مذاکره ,
younes haghidi ,
:: بازدید از این مطلب : 2242
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : یونس حقیدی
ت : جمعه 10 آبان 1392