بازاریابی و راهکارها در جهت ارتقا , به همراه جزوات و مطالب مرتبط با رشته مدیریت بازرگانی

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

شعار جالب یک هوادار دکتر محمد باقر قالیباف

نه سردار , نه دکتر , قالیباف جیگردار

 

 

شعار جالب هوادار



:: برچسب‌ها: دکتر محمد باقر قالیباف , نه دکتر , نه سردار , شهردار تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 990
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : یونس حقیدی
ت : دو شنبه 20 خرداد 1392
.

عکس/ 1461 روز راستگویی قالیباف

 

راستگوی قالیباف



:: برچسب‌ها: محمد باقر قالیباف , ریاست جمهور , شهردار تهران , کاپیتان , فرمانده , راستگویی , 1461 روز ,
:: بازدید از این مطلب : 1008
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : یونس حقیدی
ت : دو شنبه 20 خرداد 1392
.

شهرام شکیبا با نگارش مطلبی به مستندهای تبلیغاتی کاندیداها با زبانی طنز پرداخته است

.

قانون- «برهه حساس و کنونی و جالبی است. 8 نفر جمع شده‌اند به رئیس‌جمهور وقت و سیاست‌هایش بد و بیراه می‌گویند. همه امیدواری‌شان این است که همان مردمی که 4 و 8 سال پیش به سیاست‌ها، شعارها و برنامه‌های همین رئیس‌جمهور رای داده‌اند، حالا به خاطر ایرادهایی که به او می‌گیرند، به آنها رای بدهند.

به گزارش ایسنا، فیلمنامه‌ای که تقدیم می‌شود، بر همین مبنا نوشته شده است. این فیلمنامه برای فیلم تبلیغاتی کاندیدای خاصی نوشته نشده است اما به درد همه می‌خورد. هر گونه برداشت از این فیلمنامه بدون رضایت کتبی این‌جانب و مدارک موجه حقوقی ممنوع است ولی پیگرد قانونی ندارد

متن کامل فیلم نامه

فیلم تبلیغاتی یک نامزد انتخابات ریاست جمهوری

فیلم نامزدهای انتخاباتی

 



:: برچسب‌ها: نگارش فیلم نامه , فیلم نامزدها , ابتکار , انتخاب , حماسه سیاسی , حماسه اقتصادی , فیلم تبلیغاتی , محمدباقر قالیباف , سعید جلیلی , غلامعلی حداد عادل , علی اکبر ولایتی , سید محمد غرضی , محمد رضا عارف , محسن رضائی , حسن روحانی ,
:: بازدید از این مطلب : 599
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : یونس حقیدی
ت : دو شنبه 20 خرداد 1392
.

برای دومین سال متوالی؛


اپل با ارزش ترین برند جهان


براساس گزارش میل‌وارد که هر سال لیستی از صد برند برتر جهان

را منتشر می کند شرکت اپل همچون سال گذشته به عنوان

با ارزش ترین نشان تجاری جهان معرفی شد.

 

 apple

 

به گزارش زندگی به نقل از Slashgear، میل‌وارد امروز گزارش سالانه BrandZ را منتشر کرد و در آن 100 برند برتر دنیا را لیست نمود که اپل همچون سال گذشته توانست عنوان با ارزش‌ترین برند دنیا را کسب کند.

ارزش برند اپل 183 میلیارد دلار برآورد شده که  نسبت به سال 2012 یک درصد رشد داشته و بعد از آن شرکت گوگل با 114 میلیارد دلار در رتبه دوم قرار گرفته است. جالب اینجاست شرکت مایکروسافت با ارزش 69 میلیارد دلار در رتبه هفتم و همچنین سامسونگ با 21 میلیارد دلار و رشدی قابل توجه در رتبه سی قرار دارد.

همچنین یاهو به لطف مدیریت مریسا میر توانست دوباره به لیست 100 برند با ارزش دنیا باز گردد و رتبه 92 را از آن خود کند. در این لیست پس از اپل و گوگل شرکت IBM با 112 میلیارد دلار در رتبه سوم جای گرفته است.

رتبه چهارم و پنجم به شرکت‌های مرتبط با محصولات خوراکی یعنی مک‌دانلد و کوکاکولا اختصاص یافته است.

از دیگر شرکت‌های مطرح فناوری در این لیست می‌توان به آمازون با ارزش 45.7 میلیارد دلار در جایگاه 14، Sap  در رتبه 19 با ارزش 34 میلیارد دلار و اوراکل با ارزش 20 میلیارد دلار در رتبه 36 اشاره کرد.

با وجود اینکه اپل توانسته رتبه یک را در این لیست بدست آورد اما رشد ارزش برندش تنها یک درصد نسبت به سال گذشته اعلام شده است. این در حالی است که رقیب کره‌ای این شرکت توانسته با 51 درصد رشد به ارزش 21 میلیارد دلار برسد

 

 



:: برچسب‌ها: اپل , استیو جابز , برند برتر , 100 برند برتر , یاهو , گوگل , سامسونگ , مک دونالد , آمارون , sap , مایکروسافت , اوراکل , apple , یونس حقیدی , ,
:: بازدید از این مطلب : 520
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : یونس حقیدی
ت : شنبه 4 خرداد 1392
.

موضوع تحقیق :

 بررسی نقش سوء مدیریت در تبلیغات " دهان به دهان " 

 

                                 بر رفتار مصرف کنندگان مواد غذائی کیش درشرایطرکودتورمی

استاد : جناب آقای سید عباس اخوان

ارائه کننده : یونس حقیدی

 یونس حقیدی-younes haghidi

دانشجوی رشته مدیریت تبلیغات

دانلود فایل تحقیق :

 بررسی نقش سوء مدیریت در تبلیغات " دهان به دهان "

تعداد صفحات : 15


موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی