بازاریابی و راهکارها در جهت ارتقا , به همراه جزوات و مطالب مرتبط با رشته مدیریت بازرگانی

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

هر برند توسط کارشناسان خبره در بازارهای مالی دنیا بر اساس موقعیت و موفقیت های کسب شده دارای ارزش مالی ( Brand Value ) است که به عنوان تعیین کننده رتبه آن بین سایر برندها شناخته می شود. تعیین ارزش هر برند با توجه به معیارهای خاصی صورت می گیرد که اشاره به آنها از حوصله این نوشتار خارج است. در ادامه به ۱۰ برند اول دنیا به همراه ارزش آنها اشاره می کنیم.



برندبنگ

 

  این آمار متعلق به سال ۲۰۰۸ است. همین ابتدا اشاره کنیم که ۵ برند از این ۱۰ برند متعلق به شرکت های فعال در حوزه IT و ICT است که این خود نشان از گردش مالی بالای این صنعت دارد.



:: برچسب‌ها: برند , Brand Value , Microsft , GE , Nokia , TOYOTA , INTEL , Google , McDonald’s , Disney , IBM , CocaCola ,
:: بازدید از این مطلب : 558
|
امتیاز مطلب : 53
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
ن : یونس حقیدی
ت : دو شنبه 5 دی 1390

 

دنیای رقابتی و مشتری گرایی  در جستجوی خلق

 

ارزش و حذف اتلاف است،

 

ارزش مشتری



:: برچسب‌ها: بازار , قیمت , کیفیت و کارکرد , تکنیک اندازه‌ گیری , هزینه ‌یابی هدف , برنامه جامع , چرخه عمر محصولات , مثلث سه بعدی , تعیین قیمت , حاشیه سود , منطقه بقا , مشتری , چرخه عمر محصول , محرک بازار , ,
:: بازدید از این مطلب : 508
|
امتیاز مطلب : 53
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
ن : یونس حقیدی
ت : دو شنبه 28 آذر 1390

 

«تصمیم‌گیری‌های اثربخش، بر اساس به کارگیری‌های داده‌ها، رویکرد واقع‌گرایانه در تصمیم‌گیری و

 

تجزیه و تحلیل منطقی آن‌ها حاصل خواهد شد.»

رضایت مندی مشتری

 

«مشتری‌مداری به این معناست که شرکت‌ها باید کوشش کنند تا چیزی فراتر از انتظار را به مشتریان عرضه کنند.»



:: برچسب‌ها: رضایتمندی مشتری , بازار اقتصادی جهان , رقابتی , منحصر‌به‌فرد , رقبا , سرمایه‌های کلان , پروفسور دیوید لارکر , مدل ACSI , ,
:: بازدید از این مطلب : 474
|
امتیاز مطلب : 63
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
ن : یونس حقیدی
ت : دو شنبه 28 آذر 1390

كاريكاتور هايي از اقتصاد جهان

اقتصاد جهانی

 

اقتصاد دنیا



:: برچسب‌ها: اقتصاد , یونان , ایتالیا , اقتصاد اروپا , سقوط یورو , شکست اتحادیه , ,
:: بازدید از این مطلب : 363
|
امتیاز مطلب : 61
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
ن : یونس حقیدی
ت : یک شنبه 6 آذر 1390
.

اقتصاد ایرانی ....

 

 

کی بود کی بود ....

 

کی بود کی بود



:: برچسب‌ها: اقتصاد , طنز , خاوری , آقای پولدار , هواپیمائی قطر , هواپیمای مدرن ایرانی , ,
:: بازدید از این مطلب : 443
|
امتیاز مطلب : 56
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
ن : یونس حقیدی
ت : یک شنبه 6 آذر 1390
.

" رشد دادن مشتری یعنی :

توجه به رضایتمندی و ارتباط موثر با وی و کیفیت از دیدگاه وی"

 

بازاریابی در سیر تکامل خود در مرحله ای قرار دارد که بازاریابان تنها در اندیشه یافتن مشتریان جدید نیستند؛

بازاری

در گامهای نخستین، شاخصهای رضایتمنــــــدی، معیارهای خوبی برای اندازه گیری وفاداری هستند، ولی ....



:: برچسب‌ها: بازاریابی , سیر تکامل , رضایت مشتری , شاخص رضایتمندی مشتری , وفاداری مشتری , رویکرد نگرشی , رویکرد رفتاری , کاتلر , فیلیپ , گری آرمسترانگ , ,
:: بازدید از این مطلب : 601
|
امتیاز مطلب : 61
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
ن : یونس حقیدی
ت : سه شنبه 1 آذر 1390

ابعاد هنر بازایابی

 

 

همه روشها در هر شرايطي قابل به كارگيري نيست،

 

هنر آن است كه با درك لحظه ها بتوان از روش هاي

متنوع سود جست.

« درك نيازهاي مشتري مهمترين مرحله در فرآيند فروش است .فقط در صورت جواب گوئي به نيازهاي مشتري است كه وي حاضر به خريد يك کالا - محصول مي شود. هر مقدار كه يك فروشنده بتواند نياز هاي مشتري را به طور موثرتري تشخيص دهد،مي تواند به موفقيت در فروش اميدوارتر باشد،به همين دليل ويژگي هاي شخصيتي و مهارت هاي ارتباطي فروشنده از اهميت بالائي بر خوردار است. »

 

ابعاد هنر بازاریابی



:: برچسب‌ها: هنر بازاریابی , نیاز , خواسته , ابعاد اصلی فرآیند فروش , اعتماد خریدار , معرفی , برقراری ارتباط , خاتمه فروش , ,
:: بازدید از این مطلب : 409
|
امتیاز مطلب : 58
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
ن : یونس حقیدی
ت : دو شنبه 30 آبان 1390

بازاریاب خوب چه خصوصیاتی دارد ؟

 

بازار یاب خوب چه خصوصیاتی دارد

 سابقه، تجربه و اعتبار

 ویژگی های شخصیتی

 

بسیاری از شرکتها و موسسات نیاز دارند که بازار یابانی استخدام کنند که علاوه بر قابل اعتماد بودن ، کارا و مفید باشند و بتوانند در فروش محصولات شرکت و بازاریابی برای شرکت موفق باشند؛ در جامعه این طور تلقی می شود که بازار یابان افرادی سطح پایین هستند که در موسسات کوچک برای جمع آوری تبلیغ به گوشه و کنار شهر می روند و با ترفند های کلامی خود، خریداران را به خرید محصول خود و یا اصطلاحاً گرفتن تبلیغات از آنها ، ترغیب می کنند.

 

یک بازاریاب خوب، کسی است که:

۱) تجربه کافی در زمینه بازاریابی را داشته باشد.

۲) در بازار کار دارای منزلت واعتبار باشد.



:: برچسب‌ها: بازاریاب , ویژگی شخصیتی , تجربه , مهارت , جذابیت فیزیکی , اعتماد به نفس , تحمل ابهام , هوش هیجانی و اجتماعی ,
:: بازدید از این مطلب : 445
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
ن : یونس حقیدی
ت : دو شنبه 30 آبان 1390

تعداد صفحات : 15


موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی