بازاریابی و راهکارها در جهت ارتقا , به همراه جزوات و مطالب مرتبط با رشته مدیریت بازرگانی

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

Perfect Competition

بازار رقابت كامل

 

بازار رقابت کامل 

بازاری است که تعداد زیادی تولیدکننده و مصرف‌کننده بر سر یک کالای همگن و خاص به داد و ستد می‌پردازند. در این نوع بازار سهم هر تولیدکننده از تولید آن کالای خاص اندک است و مثلًا یک تولیدکننده درصد بالایی از سهم بازار را در اختیار ندارد. در نتیجه هیچ تولیدکننده‌ای نمی‌تواند با استفاده از کم و زیاد کردن تولیدش روی قیمت بازار تأثیر بگذارد. قیمت کالا در بازار رقابتی به صورت یک داده است. اگر تولیدکننده‌ای کالای خود را با قیمتی بالاتر از از قیمت بازار ارائه کند، خریداری نخواهد داشت و اگر با قیمتی پایین‌تر ارائه کند، تمام کالایش به سرعت فروش خواهد رفت. در هیچ کدام از این دو مورد سایر فروشندگان واکنشی نشان نخواهند داد.

 

 

شرایط بازار رقابت کامل

  

مزاياي اجتماعي رقابت

 



:: برچسب‌ها: بازار رقابت کامل , شرایط بازار رقابت کامل , مزاياي اجتماعي رقابت , بازار رقابت , سود , Perfect Competition , یونس حقیدی , Younes haghidi , اقتصاد رقابتي , ,
:: بازدید از این مطلب : 457
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : یونس حقیدی
ت : پنج شنبه 9 آذر 1391

نمونه هایی که در زیر ملاحظه خواهید کرد برخی از ابتکارات شرکت های تبلیغاتی در ارائه مطلب به مخاطب را در بر می گیرد که دیدن آنها خالی از طرف نیست اگرچه برخی از آنها تکراری باشد :

تبلیغات مدرن , تبلیغات محیطی , شرکت های معتبر , یونس حقیدی ,Younes Haghidi, خلاقیت , خلاقانه , کارنو, تبلیغات چی , تبلیغ,

The Economist - چقدر می توانید سوار باشید؟ بازاریابی
 

آژانس تبیلغاتی: BBDO_ نیویورک




 



:: برچسب‌ها: تبلیغات مدرن , تبلیغات محیطی , شرکت های معتبر , یونس حقیدی , Younes Haghidi , خلاقیت , خلاقانه , کارنو , تبلیغات چی , تبلیغ , هوشمندانه , ,
:: بازدید از این مطلب : 4509
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
ن : یونس حقیدی
ت : دو شنبه 6 آذر 1391

 

جامعه شناسی  وسایل ارتباط جمعی

 

چرا ارتباط؟

ارتباط، اطلاع، انتشار

 

 تفاوت های بین ارتباط جمعی و وسایل ارتباط جمعی

سیر تاریخی وسایل ارتباط جمعی

ویژگی های مشترک وسایل ارتباط جمعی

جامعه شناسی و وسایل ارتباط جمعی

 

 

 

 

لینک دانلود جزوه کامل که توسط سرکارخانم زهرا عبدالله زاده تنظیم شده است :

با توجه به مشکل سرور , درزمان دانلود  نام فایل  را تغییر دهید 

 جزوه کامل جامعه شناسی وسایل ارتباط جمعی



:: برچسب‌ها: جامعه شناسی , وسایل ارتباط جمعی , مدیریت , تبلیغات , زهرا عبدالله زاده , ارتباط , چراارتباط؟ , ویژگی مشترک وسایل ارتباط جمعی , سیرتاریخی وسایل ارتباط جمعی , یونس حقیدی ,
:: بازدید از این مطلب : 426
|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
ن : یونس حقیدی
ت : پنج شنبه 2 آذر 1391
.

ابتکار یک هنرمند در راستای مبارزه با مصرف دخانیات بهترین عکس جهان در
 
مسابقات ونگوک ایتالیا شناخته شد. به گزارش کلوپ عکس ایران، هنرمند در این عکس
 
سیگار را به یک میت که با کفن پیچیده شده است تشبیه کرده است .
 
خلاقیت و ابتکار او یک جایزه ۱ میلیون دلاری برایش به ارمغان آورد.

خلاقیت در هنر



:: برچسب‌ها: خلاقیت , هنر , عکس , ایتالیا , جشنواره , یونس حقیدی , youneshaghidi , کفن , 1میلیون , سیگار , مضر , ,
:: بازدید از این مطلب : 380
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
ن : یونس حقیدی
ت : سه شنبه 30 آبان 1391
.

نصب کیسه هوا روی مجله !+عکس

تبلیغات چاپی این روزها تقریبا در حال کمرنگ شدن است و شرکت‌ها معمولا رسانه‌های آنلاین را روشی پردوام‌تر برای تبلیغ می‌دانند (البته در جهان برخلاف ایران!) اما گویا با این روشی که یک شرکت تبلیغاتی برای تبلیغ کیسه هوا در محصولات شرکت پزو برگزیده می‌توان گفت همچان نشریات چاپی امکانات بهتر و یا شاید جذاب‌تری برای جلب توجه بازدیدکنندگان به یک تبلیغ دارند.

 



:: برچسب‌ها: تبلیع ‘ تبلیغات برتر ‘ روزنامه ‘ تبلیغات چاپی‘ کیسه هوا‘ واقعی‘ محسوس ‘ یونس حقیدی ,
:: بازدید از این مطلب : 374
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
ن : یونس حقیدی
ت : دو شنبه 29 آبان 1391

مخاطب شناسی و تبلیغات

 

عناصر ارتباط...

دلایل مخاطب شدن...

طبقه بندی مخاطبان...

 

مخاطب شناسی و تبلیغات

 

لینک دریافت قسمت آول جزوه مخاطب شناسی :

http://persiandrive.com/478657

 



:: برچسب‌ها: مخاطب شناسی , تبلیغات , یونس حقیدی , جزوه , بخش اول , ,
:: بازدید از این مطلب : 1819
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
ن : یونس حقیدی
ت : پنج شنبه 18 آبان 1391
.

جنگ روانی

جنگ رواني، يك ابزار قدرت است

جنگ رواني به تلاشي گفته مي شود كه هدف مستقيم آن ، نفوذ و تاثير بر باورها باشد.

جنگ روانی , یونس حقیدی ,younes haghidi

تبليغات قادر نيست موقعيت يا حادثه اي را خلق كند.

لینک دانلود فایل پاورپوینت :

http://persiandrive.com/962878

 



:: برچسب‌ها: جنگ روانی ‘ ابزار قدرت ‘ تبلیغات ‘ موفقیت ‘ نفوذ ‘ تاثیر ‘تلاش ‘ یونس حقیدیYOUNES HAGHIDI , ,
:: بازدید از این مطلب : 544
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
ن : یونس حقیدی
ت : چهار شنبه 17 آبان 1391
.

 

شعار های تبلیغاتی
Slogan
 
شعارهای تبلیغاتی و نقش اثر گذار آنها در ساخت برند سبب گردیده موسسات و شرکتها در فکر ایجاد و تقویت برند خود با یاری گرفتن از شعارهای تبلیغاتی با شند .
* خوشمزه و خوشنام
* همگام با پیشگامان صنعت پوشاک جهان .
 Be all that you can be
Come alive your in the pepsi generation

شعار تبلیغاتی -slogan-یونس حقیدی

نمونه ای ازشعار های شرکت های ایرانی و خارجی در ادامه مطلب :



:: برچسب‌ها: یونس حقیدی , شعار تبلیغاتی , برند , بانک ملی , بانک , پارسیان , سرمایه , ماهان , پارسه , مهرام , فراسو , هاکوپیان , Slogan , Pepsi , Microsoft , Gillette , Yahoo , Calvin , M&M , ,
:: بازدید از این مطلب : 1718
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : یونس حقیدی
ت : چهار شنبه 10 آبان 1391

تعداد صفحات : 15


موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی